شرایط زندگی و امتیازات تحصیل در آلمان
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

شرایط زندگی در آلمان

 
آلمان را بسیاری قلب تپنده اروپا می‌نامند و چه نام برازنده‌ای برای این غول صنعتی قاره سبز. کشوری با مردمانی به معنی واقعی کلمه منظم، سخت‌کوش و خلاق. کشوری ثروتمند و یکی از بزرگ‌ترین صادرکننده‌ها در دنیا. زندگی در آلمان و در کنار مردم این کشور، شرایط فرهنگی متفاوتی را می‌طلبد چرا که آلمان‌ها، فضای اجتماعی متفاوتی با فرهنگ ما دارند.
 
آلمان آیینه تمام نمای یک جامعه منظم، پویا و عاری از فساد با تمام استانداردهای اروپایی است. از مجموع ۵۰۰ شرکت معتبر و بین‌المللی، ۳۷ شرکت در کشور آلمان قرار دارد اما بسیاری تنها نام بنز و BMW را شنیده‌اند. واقعیت اما این است که آلمان کشوری بسیار مهم برای اتحادیه اروپا و کل جهان است.
 
به طور کلی می‌توان امتیازات تحصیل در آلمان را در چند مورد جمع بندی کرد:
 
امکان تحصیل به صورت رایگان
امکان تحصیل به زبان انگلیسی در مقطع ارشد و دکتری.
اجازه اقامت به مدت ۱۸ ماه بعد از اتمام تحصیل به منظور یافتن کار و اخذ ویزای کار.
امکان اخذ اقامت دائم بعد از اتمام تحصیلات .
امکان تحصیل در تمامی رشته‌ها (هنر، مهندسی، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و…) امکان کار در کنار تحصیل و پوشش کلیه مخارج زندگی (کار پاره وقت) اعتبار بالایویزای دانشجویی آلمان و امکان رفت و آمد به کشورهای حوزه شنگن بدون نیاز به ویزا.
 
حداقل سطح زبان آلمانی برای تحصیل در آلمان چقدر است؟
 
برای رشته های آلمانی زبان داشتن حداقل سطح B1  الزامیست و برای رشته های انگلیسی با توجه به نمره درخواستی باید مدرک ارائه شود. همچنین برای دریافت پذیرش از رشته هایی که به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند، داشتن مدرک آیلتس با نمره ۶.۵  الزامیست.
 
البته لازم به ذکر است که موسسه حقوقی نادیا این امکان را برای دانشجویانی که قصد تحصیل در آلمان را دارند بوجود آورده تا آنها بتوانند به تحصیل در آلمان با معدل پایین نیز بپردازند همچنین شما میتوانید با مراجعه به این تیم از همه نکات درباره کشور آلمان و موارد مختلف آن نیز کسب اطلاعات کنید و با خیال راحت امور تحصیلی خود را به آنها 




:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: